خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خبرداد؛

سرمایه گذاری مبلغ 160 هزار میلیارد ریال در شهرک صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۱۰۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از سرمایه گذاری 104 نفر در نیمه آغازین امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر دادو گفت: حجم سرمایه گذاری مربوط به این تعداد سرمایه گذار، مبلغ 160 هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا صفاری با اعلام این خبر اظهار کرد: ضمن عقد قرارداد با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، به این سرمایه گذاران 43 هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان برای ساخت واحدهای تولیدی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در ادامه تصریح کرد: حجم سرمایه گذاری مربوط به این تعداد سرمایه گذار،  مبلغ 160 هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

همچنین صفاری افزود: با اجرای طرح های تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران 2 هزار و 340 فرصت شغلی مستقیم در سطح منطقه ایجاد می‌شود.

وی یادآور شد: بیشترین حجم سرمایه گذاری های انجام شده طی مدت یاد شده مربوط به شهرک های صنعتی خرمدشت، لیا، حکیمیه و کوهین بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به اینکه قزوین به دلیل زیرساخت های مناسب، نزدیکی به تهران و فرهنگ بالای سرمایه پذیری از استان های جذاب برای سرمایه گذاری صنعتی به شمار می رود، اخاطر نشان کرد: به همین دلیل برای پاسخ به تقاضای متقاضیان سرمایه گذاری در پی توسعه اراضی در شهرک های صنعتی تقاضا محور هستیم.

صفاری یادآور شد: استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، 13 شهرک و 6 ناحیه صنعتی بوده که در حدود  یک هزار واحد تولیدی آن دارای پروانه بهره برداری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز