خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه خبر داد؛

تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار به حوزه برق کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۳۳۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار به حوزه برق کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد مرادی  با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تولید نیروی برق استان کرمانشاه، اظهار کرد: در پی سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه میزان اعتباراتی برای این حوزه مطالبه شد که با تخصیص اعتبار مورد نیاز بخشی از آن در اختیار پنج پروژه نیروگاهی در حال احداث فرار می‌گیرد.

وی با بیان اعلام اعتبارات تصویب شده برای استان کرمانشاه، افزود: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه مبلغ ۱۲۸ میلیارد تومان تسهیلات برای حوزه تولید برق در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: از مجموع اعتبار تعیین شده برای تولید نیروی برق استان کرمانشاه میزان ۱۹۸ میلیاردی تومان برای سرمایه گذاری در حوزه تولید برق استان کرمانشاه به کار گرفته و مابقی آن برای سایر طرح‌ها در این حوزه صرف خواهد شد.

مرادی به نیاز استان کرمانشاه به تولید برق به میزان مورد نیاز استان اشاره و خاطر نشان کرد: در حال حاضر پنج نیروگاه تولید و تأمین نیروی برق استان کرمانشاه با ظرفیتی هشت مگاواتی در حال احداث بوده که با تسهیلات سفر استانی رئیس جمهور روند پیشرفت و تکمیل فیزیکی آن افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: تولید برق در بیشتر نیروگاه‌ها به واسطه انرژی خورشیدی تأمین می‌شود که پنج نیروگاه در دست راه اندازی شامل نیروگاه الیپی در شهرک صنعتی بیستون، نیروگاه سمنگان، نیروگاه خورشیدی صحنه، نیروگاه خورشیدی سرمست و نیروگاه خورشیدی سراب نیلوفر است.

وی در پایان با اشاره به اشتغال آفرینی برای ۴۰ نفر در نیروگاه‌های در حال احداث، گفت: این نیروگاه‌ها تاکنون به طور حداکثری ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و در تولید اشتغال در حوزه مربوطه خود نقش مؤثری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز