خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

بخشی از ساعت موظف فرهنگیان، به پژوهش اختصاص پیدا کند

کد خبر : ۱۲۸۸۱۵

اختصاص فرصت های مطالعاتی و تامین امکانات مادی و رفاهی برای پژوهشگران می تواند از عوامل موثر در تشویق معلمان به این امر باشد

ایلنا: معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: اختصاص فرصت‌های مطالعاتی و تامین امکانات مادی و رفاهی برای پژوهشگران می‌تواند از عوامل موثر در تشویق معلمان به این امر باشد.

«علیرضا فاضل دربندی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب افزود: پژوهش و دستاوردهای آن، یک ضرورت برای رفع مشکلات هر سازمان است و جوامع پیشرفته، بخشی از ساعت تدریس معلمان خود را به انجام کارهای پژوهشی اختصاص داده‌اند.

وی اظهار داشت: اگر شرایطی حاصل شود تا فرهنگیان، از نتایج تحقیقات همکاران خود مطلع شوند، فعالانه راه تحقیق را در مسیر تقویت نظام آموزشی در پیش خواهند گرفت.

وی بااشاره به هفته پژوهش تصریح کرد: ویژه برنامه‌های هفته پژوهش از ۲۵ آذر در مدارس این شهرستان، با شعار «پژوهش مبنای تصمیم‌گیری در آموزش و پرورش» برگزار خواهد شد.

به گفته وی، نشست فرهنگیان پژوهشگر و ارائه یافته‌های تحقیقاتی در شهرستان، تجلیل از برگزیدگان کارگروه اقدام پژوهی و برگزاری مسابقه علمی - پژوهشی با عنوان کاربردی کردن پژوهش در مدارس از جمله برنامه‌های هفته پژوهش در شهرستان کاشان است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: اجرای دوره ضمن خدمت درس پژوهی، شرکت در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان و دوره آموزشی تولید محتوای الکترونیکی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

فاضل افزود: آغاز طرح «مشاور پژوهشی» در مرکز تحقیقات معلمان کاشان به منظور آشنایی همکاران فرهنگی با شیوه‌های پژوهش و مشاوره به فرهنگیان پژوهشگران، تجهیز سایت رایانه مرکز تحقیقات جهت استفاده همکاران و اجرای کلاس درس تفکر و پژوهش دانش آموزان از جمله برنامه‌های این معاونت در هفته پژوهش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز