خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قزوین خبر داد:

کاهش محسوس تعداد سگ‌های بلاصاحب در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۸۲۷

فرماندار قزوین گفت: طرح جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب بیش از یک ماه است در شهرداری های شهرستان قزوین اجرا می شود و بعد از این اقدام تعداد سگ‌های بلاصاحب کاهش محسوسی داشته است.

به گزارش ایلنا، عباس کاظمی با اشاره به طرح جمع‌آوری حیوانات ناقل بیماری در سطح شهرستان قزوین، تصریح کرد: این طرح بیش از یک ماه توسط همه شهرداری‌های شهرستان قزوین در حال اجرا بوده و هم‌افزایی با شهرستان‌ها و استان‌های مجاور نیز انجام گرفته است و اگر این زنجیره به صورت کامل انجام نگیرد دچار دور تکرار می‌شویم.

فرماندار قزوین اظهار کرد: به طور مثال شهرداری قزوین در یک منطقه این حیوانات را جمع آوری می‌کند، اما در منطقه دیگر این اتفاق نمی‌افتد بنابراین نوعی فرسودگی برای یک بخش ایجاد می‌شود چرا که حیوانات از یک منطقه به منطقه دیگر می‌روند؛ برای اجرای درست این طرح، شهرداران مختلف در سطح شهرستان قزوین نسبت به کنترل جمعیت حیوانات ناقل توجیه شده‌اند.

کاظمی همچنین عنوان کرد: در بخش کمیت، مدیریت مناسب و جمع آوری صورت گرفته است به صورتی که حضور حیوانات ناقل در سطح شهر نسبت به سه ماه گذشته کاهش محسوسی داشته است و شهروندان به طور قطع این تغییرات را احساس کرده‌اند، کمپ نگهداری از سگ بلاصاحب در سطح شهر قزوین به ویژه در محل پسماند محمدآباد نیز تاسیس شده است که در این محل حیوانات نگهداری و پالایش می‌شوند و در نهایت اقدامات کنترل جمعیت سگ ولگرد انجام می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه این کار به صورت مستمر انجام خواهد شد گفت: شهروندان با مشاهده سگ‌های بلاصاحب می‌توانند با شماره تماس ۱۳۷ تماس بگیرند، بلافاصله اکیپ جمع آوری سگ‌های ولگرد در محل حاضر شده و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز