خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار مطرح کرد؛

تمام ظرفیت های اقامتی مشهد باید به رسمیت شناخته شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۸۰۰

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تمام ظرفیت های اقامتی مشهد در کنار اقامتگاه های رسمی با هدف خدمت بهتر به زائران باید به رسمیت شناخته شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد افزود: این امر در کنار توزیع سفر و زائر در تمامی ایام سال باید ۲ اولویت راهبردی ما باشد و تناسب ظرفیت های اقامتی با میزان ورود زائران بسیار مهم است زیرا در ایام اوج سفرها، دچار کمبود و در ایام عادی دچار سرریز ظرفیت ها هستیم.

وی ادامه داد: به جد بر این اعتقادم که باید سایر ظرفیت های اقامتی را در کنار واحدهایی مانند هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر به رسمیت شناخت و نباید به هیچ وجه فعالیت آنها را غیرقانونی دانست زیرا نمی‌شود صرفا در ایام اوج سفرها از حضور این واحدها و ضرورت حضورشان در عرصه میزبانی بهره برد اما با فروکش کردن مسافرت در دیگر ایام سال آنها را غیرقانونی و فعالیتشان را تخلف شمرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: باید با به رسمیت شناختن این واحدها برای ساماندهی، تعیین حیطه خدمات، صدور مجوز به همراه تعیین استانداردها و در نهایت نظارت بر عملکرد این واحدهای اقامتی اقدام کرد.

گنابادی نژاد افزود: علاوه بر این توزیع زائر در طول ایام سال نیز باید انجام شود که راهکار آن ایجاد جاذبه‌ و مزیت است که در بخش اقامت و حمل و نقل باید اعمال شود تا زائران در ایام غیر اوج سفر نیز به مشهد سفر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز