خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

اخراج ۲۰۰ کارگر سبلان پارچه اردبیل مربوط به مدیریت قبلی بوده / برای بازگشت کارگران در تلاشیم / معوقات 3 ماهه کارگران پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۰۵۰

رئیس مدیران هیئت اجرایی کارخانجات سبلان پارچه اردبیل گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت، بازگشت 200 نفر از پرسنل کارخانجات سبلان پارچه اردبیل به کار است که در اواخر کارکرد مدیریت قبلی از کارخانه اخراج شده بودند.

به گزارش ایلنا، تورج قلج‌زاده اظهار کرد: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده در حال حاضر افزایش چندین بخش، بعد از روی کار آمدن هیئت حمایت از صنایع و در واقع محول شدن وظیفه اجرایی و مدیریت اجرایی این کارخانه به دو نفر محقق شده و خوشبختانه امروز با برگشتن ثبات و آرامش به کارخانجات سبلان پارچه در استان روبه‌رو هستیم.

وی ضمن تشریح برنامه‌های انجام شده در ماه‌های اخیر تصریح کرد: از اقدامات به عمل آمده از زمان روی کار آمدن مدیریت جدید می‌توان به پرداخت سه ماهه اول مطالبات معوقه کارگران توسط هیئت حمایت از صنایع و عادی شدن روند تولید و بازگشت ثبات به کارخانه اشاره کرد که بخش قابل توجهی از مشکلات مربوط به کارگران را توانست برطرف کند.

قلج‌زاده خاطرنشان کرد: هم‌اکنون به شرایطی رسیده‌ایم که توانستیم حقوق شهریور و مهرماه را از محل درآمد، فعالیت و کارکرد پرسنل کارخانجات که منجر به تولید شده پرداخت کنیم که امید و روحیه را در بین پرسنل به دنبال داشته است.

رئیس مدیران هیئت اجرایی کارخانجات سبلان پارچه اردبیل با اشاره به وضعیت بیمه تامین اجتماعی پرسنل نیز اذعان کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده در حال حاضر مشکلات بیمه تامین اجتماعی پرسنل و کارکنان کارخانجات برطرف شده و با توجه به اینکه بیمه تامین اجتماعی پرسنل مدتی قبل از زمان حضور هیئت حمایت از صنایع در کارخانه قطع شده و کارکنان از خدمات بیمه بی‌بهره مانده بودند توانستیم این مشکل را نیز تعیین تکلیف کرده و به وضعیت متعادل و روال عادی برگردانیم.

وی در خصوص بیمه تکمیلی کارکنان نیز اظهار کرد: در رابطه با بیمه تکمیلی کارکنان نیز به محض شروع فعالیت‌ها رایزنی‌ها انجام یافت تا کارکنان بتوانند از خدمات این حیطه نیز بهره‌مند شوند که به همین منظور در هفته اخیر با برگزاری جلسات متعدد تفاهم‌نامه‌ای با یکی از نمایندگی‌های بیمه تکمیلی منعقد شد تا کارکنان از خدمات درمانی و پزشکی نیز بهره‌مند شوند.

رئیس مدیران هیئت اجرایی کارخانجات سبلان پارچه اردبیل تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ما بازگشت 200 نفر از پرسنل کارخانه به کار است که در اواخر کارکرد مدیریت قبلی از کارخانه اخراج شده بودند.

وی ادامه داد: طبق برآوردهای انجام یافته از اول مرداد ماه تا اوایل آبان ماه مجموع جذب در حدود 93 نفر بوده که جذب کارگران با تست و بررسی‌ها با هدف شناسایی کارآیی لازم انجام یافته و تلاش و جدیت بر این است تا همگان در ثروت‌آفرینی سهیم باشیم و در اسرع وقت مابقی کارگران نیز بر اساس پیشرفت کار جذب شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز