خبرگزاری کار ایران

در ۷ ماهه گذشته انجام شد؛

ثبت بیش از 5 میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۵۲۹

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:در 7 ماهه گذشته 5 میلیون و 65 هزار و487 تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا، امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل - آستارا با بیان اینکه این میزان تخلف 5 درصد از کل تردد استان را شامل می شود افزود: میانگین سرعت استان 71 کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان جهت حفظ سلامتی خود و سایر مترددین در جاده قوانین راهور را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه در 7 ماهه گذشته محور مشگین شهر-کنگرلو با 202 هزار و 801 تخلف،محور بران- قره آغاج با 232 هزار و655 تخلف و محور گرمی - بیله سوار نیز با 179 هزار و 964 تخلف جزء محورهای دارای بیشترین تخلف سرعت غیر مجاز هستند تصریح کرد: 41 درصد ازتخلفات تردد سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر-کنگرلو به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در مدت یاد شده از ثبت 678 هزار و 181 تردد تخلف سبقت غیر مجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: محورآستارا - اردبیل با116 هزار و 562 تردد، اردبیل - سرچم با بیش از 77 هزار  تردد و اسالم - خلخال با 65 هزار و 842 تردد بیشترین آمار تخلف سبقت غیر مجاز استان را به خود اختصاص داده اند.

نسیمی از فعالیت 74 دستگاه تردد شمار برخط ،54 سامانه ثبت تخلفات سرعت و 41 دوربین نظارت تصویری در محورهای استان خبردادو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه 141 اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز