خبرگزاری کار ایران

تحکیم بنیان خانواده در دستور کار قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۳۷۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: باید تحکیم بنیان خانواده در دستور کار قرار بگیرد و این مسئله به ترغیب جوانان به ازدواج کمک می‌کند.

به گزارش ایلنا، محسن حسین‌میرزایی اظهار داشت: جمعیت یکی از شاخص‌های مهم در موضوع امنیت و اقتدار است، کمبود جمعیت چالش‌های بسیاری را برای هر جامعه ایجاد می کند و باید به سمت جوانی جمعیت برویم.

وی افزود: برخی خانوارها به فرزندآوری اعتقاد ندارند، این زوج‌ها باوجود اینکه چند سال از ازدواجشان گذشته است، تمایلی به فرزندآوری ندارند، همچنین برخی زوج‌ها با مشکل ناباروی مواجه هستند که باید برای این دو گروه برنامه جداگانه داشته باشند.

حسین میرزایی در خصوص عدم تمایل برخی جوانان به ازدواج، خاطرنشان کرد: برخی جوانان مشکلات مادی و مالی را علت عدم ازدواج خود بیان می دانند در حالیکه شاهدیم برخی جوانان مشکل مالی ندارند و اقدام به ازدواج نمی کنند.

وی با بیان اینکه باید ازدواج جوانان در جامعه فرهنگ‌سازی شود، عنوان کرد: باید خانوارها در خصوص فواید ازدواج جوانان در سن مناسب آگاه شوند و سخت‌گیری بی مورد نداشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تحکیم بنیان خانواده در دستور کار قرار بگیرد، باید شاهد برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این حوزه باشیم.

حسین میرزایی با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خصوص حمایت از زوج‌های نابارور، فرزندآوری و همچنین حمایت از خانوارهای دارای فرزند سه قلو به بالا، یادآور شد: این فعالیت‌ها باید اطلاع‌رسانی شود، سایر دستگاه‌های اجرایی نیز اقداماتی انجام می دهند که باید از موازی کاری جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز