خبرگزاری کار ایران

در دهمین جشنواره ملی رویش؛

موسسه آموزش عالی زند شیراز موفق به دریافت مقام نخست در بخش فیلم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۹۳۵

موسسه آموزش عالی زند شیراز موفق به دریافت مقام نخست در بخش فیلم در دهمین جشنواره ملی رویش شد.

به گزارش ایلنا، رئیس موسسه آموزش عالی زند شیراز گفت: امروزه شاهد رشد روز افزون فعالیت های فردی و گروهی، در زمینه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی هستیم، به شکلی که استعداد های شگرفی در جای جای کشور رشد یافته و شکوفا شده‌اند.

سید ابراهیم حسینی با اشاره به اینکه در جهت شناخت و رشد ظرفیت های بالقوه جامعه، جشنواره ملی رویش راه اندازی شده است، افزود: هدف از این جشنواره، بروز توانمندی های افراد و دستاورد های کانون‌های مختلف است. در این گردهمایی سالیانه، دانشجویان و کانون‌ها، آثار و توانمندی‌های هنری و فرهنگی خود را بر طبق شرایط و ضوابط مربوط به جشنواره آماده و ارسال می‌کنند. 

وی ادامه داد: جشنواره ملی رویش به صورت سالیانه با دستور معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاهی در سطح دانشگاه های کشور برگزار می شود.

حسینی گفت: این جشنواره با مشارکت دانشگاه‌های سراسر کشور، در جهت شکوفایی استعداد های ارزشمند فرهنگی، هنری و دینی، افراد مستعد را شناسایی و مورد تقدیر قرار می دهد.

رئیس موسسه آموزش عالی زند شیراز ادامه داد: بر این اساس علاقه مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی، آثار خود را که می تواند شامل فیلمنامه، نمایشنامه، قطعات ادبی، موسیقی و غیره شود آماده و در زمان اعلام فراخوان به مرکز ارزیابی جشنواره ارسال می‌کنند. 

وی هدف از این جشنواره دانشگاهی را نهادینه سازی هویت کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دانست و عنوان کرد:  در این رویداد ملی سالیانه، افراد مستعد و توانمند شناسایی شده و برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی معرفی می شوند.

حسینی افزود: هدف دیگر این جشنواره ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت های فرهنگی و هنری، و همچنین ترویج فعالیت های گروهی در دانشگاه‌ها است.

در پایان نیز ریاست موسسه آموزش عالی زند شیراز، موفقیت و کسب مقام اول در جشنواره ملی رویش توسط سید سینا ولدبیگی دانشجو رشته مدیریت بانکی موسسه آموزش عالی زند شیراز در بخش فیلم کوتاه داستانی را به این دانشجو و خانواده بزرگ زند تبریک گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز