خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری :

نمایشگاه دائمی فروش محصولات و تولیدات معلولان راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۳۵۹

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی نمایشگاه دائمی فروش محصولات و تولیدات جامعه هدف بهزیستی در استان خبر داد.

علی نصیری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی با ایجاد اشتغال پایدار از مهمترین سیاست‌ها و اهداف بهزیستی است و در سال جاری تاکنون یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار مددجویان بهزیستی در راستای ایجاد اشتغال پایدار قرار داده شده است.

وی افزود: راه‌اندازی مرکز فروش و نمایشگاه دائمی محصولات وتولیدات مددجویان، نیازمند دریافت زمین و تسهیلات است که در حال حاضر در حال رایزنی با شهرداری و دستگاه‌های متولی در حوزه زمین و مسکن هستیم.

نصیری ادمه داد: با راه‌اندازی بازا فروش محصولات و توانمندی‌های مددجویان در فضای مجازی می توان از اشتغالزایی جامه هدف حمایت کرد.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد:متاسفانه قانون جامع حمایت از معلولان در استان به خصوص برای سه درصد سهم استخدامی سازمان‌ها و نهادهای دولتی در استان اجرایی نشده و مسوولان باید برای اجرایی شدن این قانون درسطح استان همکاری بیشتری داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر ۴۳هزار نفراز جمیعت استان زیرپوشش بهزیستی قرار دارند گفت:نمایشگاه توانمندیهای شغلی مدجویان زیرپوشش بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری در محل اداره کل بهزیستی استان برپا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز