خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد:

ضرورت حمایت دولت از واحدهای اشتغال زا

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۰۹۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وظیفه داریم از مجموعه هایی که برای ایجاد اشتغال تلاش می کنند حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آذربایجان شرقی، سید صولت مرتضوی در بازدید از شرکت دارو سازی دانا، با بیان اینکه امروز بازدیدهای خوب و متنوعی در استان صورت گرفت و تصمیمات مهمی هم اتخاذ شد، گفت: از نظر استعدادهای طبیعی و خدادادی هم کشور ایران سرشار است و دانشمندان خلاق و صاحب اندیشه کشور ما در بسیاری از زمینه ها از جمله بهداشت و درمان استقلال کامل دارند.

وی با اشاره به پتانسیل شرکت های داروسازی کشور، اذعان داشت: متاسفانه گاه و بیگاه مباحثی درباره خروج دانشمندان و دانش از کشور مطرح می شود، با وجود چنین مجموعه هایی قطعا می توانیم از فرار مغزها و دانش جلوگیری کنیم و بجای آن صادرات دانش انجام دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی صاحب دانش های شاخصی شده است، چند وقت پیش از مجموعه سترا در شیراز بازدید کردم بزرگترین مجموعه پیوند کبد که واقعاً در این زمینه دانش به روز و موفق تولید کرده اند و این توانمندیها باعث افتخار هر ایرانی است.

سید صولت مرتضوی با تاکید بر اینکه هیچ کاری همچون کاغذ بازی و بروکراسی های بیهوده اداری مردم را خسته نمی کند، گفت: باید اینگونه مشکلات را از بین ببریم مقام معظم رهبری فرمودند بیمار نباید بجز رنج بیماری رنج دیگری را متحمل شود، اینکه نسخه دارو را در دست بگیرم از واحدهای غیردارویی دارو تهیه کنیم برای فردا بیمار و خانواده اس مناسب نیست، مشکلات شما با تفیض اختیار به دست استاندار رفع خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با سرمایه در گردش بانک هایی که زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه هستند، گفت: 180 میلیارد تومان با پیگیری به این زمینه تخصیص یافته است باید بتوانیم از ظرفیت نیروهای متخصص جوان استفاده کنیم، واردات ما واردات سنگینی نیست باید تلاش کنیم با دانش هایی که در کشور وجود دارد آمار واردات پایین بیاید، وظیفه داریم از مجموعه هایی که برای ایجاد اشتغال تلاش می کنند حمایت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز