خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

بام فروشان مشهد نقره داغ شدند/ صدور یک‌هزار رای قلع و قمع برای متخلفان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۰۰

مدیر نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری مشهد گفت: هزار و پنج مورد رای قلع بنا مرتبط با تخلفات بام فروشی و ساخت طبقه مازاد از ابتدای امسال تا کنون در این کمیسیون صادر شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مسعود ایاز در این باره افزود: از ابتدای سال تا کنون ۲ هزار و ۷۷۱ پرونده تخلف مربوط به طبقه مازاد به این کمیسیون وارد شده است.

وی اضافه کرد: اگر مالک ساختمانی پشت بام منزل خود را برای ساخت و ساز بفروشد تخلف بام فروشی صورت گرفته و اگر خود، ساخت و ساز کند باز هم تخلف ساخت و ساز طبقه مازاد اتفاق افتاده است.

مدیر نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری مشهد گفت: تخلف بام فروشی بیشتر در مناطق حاشیه شهر صورت می گیرد و بیش از ۵۰ درصد پرونده های طبقه مازاد نیز مربوط به این مناطق است.

ایاز افزود: زمین‌های قولنامه‌ای نیز از دیگر معضلات است و تخلف ساخت و ساز در املاک قولنامه ای هم زیاد است.

وی با اشاره به نظارت پلیس ساختمان بر ساخت و سازها در مناطق مختلف شهر اضافه کرد: متاسفانه بسیاری از متخلفان اصرار به تکرار و ادامه تخلف خود دارند و حتی پس از اخطار و مهر و موم ساختمان با باز کردن غیر قانونی مهر و موم به ساخت و ساز خود ادامه می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز