خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته بهره‌وری وزارت جهاد کشاورزی:

نرخ بهره‌وری کشاورزی دو درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۹۷۵

دبیر کمیته بهره‌وری وزارت جهاد کشاورزی از افزایش 2 درصدی نرخ بهره‌وری بخش کشاورزی در سال اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهرنوش میرزایی روز پنجشنبه در نشست با مدیران جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: برنامه‌های ارتقای بهره‌وری بخش کشاورزی از سال ۱۴۰۰ تاکنون با انجام برنامه‌های کیفی و کمی مسیر بسیار خوبی را سپری کرده و در سال آینده نیز ادامه دارد   .

دبیر کمیته بهره‌وری وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به ضرورت ارتقای بهره‌وری و راندمان در بخش کشاورزی در راستای توسعه اقتصادی و تامین امنیت غذایی جامعه، اظهار کرد: اولویت ما در برنامه‌های ششم و هفتم توسعه، دستیابی به توسعه پایدار بوده و باید از اقتصاد تک محصولی به سمت اقتصاد بدون نفت رفته و مقابله جدی نیز با تحریم‌های ظالمانه داشته باشیم.

به گفته این مسئول حوزه کشاورزی، سند ارتقای بهره‌وری در سال ۹۷ در هیأت وزیران به تصویب رسید و نرخ رشد مثبت بهره‌وری در بخش کشاورزی نسبت به سایر بخش‌ها نویدبخش اتفاقات بسیار خوبی در سال آینده است.

میرزایی خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای سطح بهره‌وری در بخش کشاورزی کشور و افزایش توجیه اقتصادی فعالیت در این حوزه، باید از ظرفیت و توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی به منظور پیاده سازی طرح‌های مرتبط با بهره‌وری به خوبی استفاده کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز