خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند خبرداد؛

برخورد با فروشنده ماهی سیار و غیر مجاز در بیرجند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۰۷۸

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: با فروشنده ماهی که در این شهرستان با خودروی خود اقدام به عرضه ماهی غیر مجاز کرده بود برخورد شد.

به گزارش ایلنا، حسن علیزاده گفت: پیرو گزارش تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر عرضه و فروش ماهی توسط فروشنده سیار و غیر مجاز که با خودروی سردخانه‌ای خود در یکی از میادین شهر بیرجند اقدام به فروش ماهی کرده بود، گروه نظارت شبکه دامپزشکی به محل اعزام شد.

علیزاده افزود: پس از بررسی مشخص شد خودروی مذکور فاقد گواهی حمل دامپزشکی به مقصد بیرجند بوده و هنگام عبور از این شهرستان، اقدام به عرضه و فروش ماهی کرده بود که ضمن جلوگیری از عرضه غیر مجاز ماهی، اقدامات لازم برای برخورد با فروشنده ماهی غیر مجاز نیز انجام شد.

وی گفت: عرضه و فروش ماهی (تازه و منجمد) صرفا در مراکز عرضه مجاز و مورد تایید شبکه دامپزشکی که محموله‌های خود را با اخذ گواهی حمل دامپزشکی از استان مبدا به شهرستان حمل کرده‌اند امکان پذیر است و با تمامی افرادی که به صورت غیر مجاز و سیار اقدام به عرضه و فروش ماهی کنند برخورد خواهد شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در خصوص عرضه سیار و غیرمجاز ماهی و همچنین فرآورده‌های دامی و طیور، در اسرع وقت برای پیگیری موضوع با شماره ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز