خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی استان‌ها:

منابع کشور را با بخشی نگری نابود نکنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۳۳۰

سروری گفت: متأسفانه بسیاری از منابع کشور به دلیل وجود بخشی نگری به هدر رفته و در واقع بخشی‌نگری کشور را نابود کرده است.

به گزارش ایلنا، پرویز سروری در آیین آغاز ساخت 11 هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن در شنبه‌های امید و افتخار با تأکید بر اینکه یکی از مشکلات اساسی در کشور بخشی‌نگری است، اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از منابع کشور به دلیل وجود این نگاه به هدر رفته و در واقع بخشی‌نگری کشور را نابود کرده است.

وی گفت: ما در این دوره شاهد هستیم که مجموعه مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری نگاه بخشی‌نگری را  کنار گذاشتند و اصل هم‌افزایی را پیشه فعالیت و خدمت کردند تا همه مسئولان بتوانند دست در دست یکدیگر کارها را جلو ببرند؛ از این رو تشکیل و تاسیس تمام قرارگاه‌ها به همین منظور بود.

نایب رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه تشکیل این قرارگاه‌ها مقدمه مدیریت یکپارچه شهری است، ادامه داد: در شورای ائتلاف، وزیر کشور اعلام کرد که دولت به دنبال این است که مدیریت یکپارچه شهری شکل بگیرد؛ واگذاری اموری که در آن مدیریت شهری نافذ است می‌تواند در عین حال دولت را برای انجام ماموریت‌های اصلی چابک کند.

سروری با بیان اینکه قرار نیست پرچم شهرداری و شورا و فلان نهاد بالا باشد، چرا که هر قدر تهران جلوه پیدا کند، ما جلوه پیدا می‌کنیم، افزود: بسیاری از پروژه‌هایی که در کشور افتتاح شد، یک ریال ارزش ندارد؛ مثلا بیمارستانی احداث شده که زیرساخت‌های آن آماده نیست و دلیل آن بخشی‌نگری است.

رئیس شورای عالی استان ها خاطرنشان کرد: دلیل مداخله مدیریت شهری در بحث مسکن، احیای بافت‌های فرسوده و فراهم کردن زمینه‌ها برای افزایش عرضه و کاهش تقاضا است؛ از سویی شهرداری در این تفاهم‌نامه‌ها همه شرایط را بررسی کرده و بعد این تفاهم‌نامه‌ها را امضا کرده است؛ همچنین طی این یک سال 5500 تخت برای معتادان متجاهر مهیا و بیش از 11 هزار معتاد متجاهر از تهران جمع‌آوری و ساماندهی شده اند و این اتفاق به دلیل همکاری همه نهادها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز