خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

پروژه‌های نیمه تمام ورزشی کوهسرخ با کمک خیرین به اتمام می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۸۶۲

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: سعی ما بر این است وعده‌هایی بدهیم که اجرا شود، بنابر این به‌زوردی برخی پروژه‌های ناتمام شهرستان کوهسرخ با همراهی خیرین و سرمایه‌گذاران منطقه به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید علی اکبر هاشمی جواهری در بازدید از شهرستان کوهسرخ، اظهار داشت: کوهسرخ یکی از ۳۳ شهرستان خراسان رضوی است که در چند سال گذشته تحت نظر کاشمر بوده و اخیرا به عنوان یک شهرستان مستقل شناخته می‌شود.

وی افزود: کوهسرخ متاسفانه نسبت به سایر شهرستان‌ها امکانات مطلوبی در اختیار ندارد، در حالی که این شهرستان به عنوان شهرستان پایلوت حکمرانی محلی در کشور انتخاب شده و شرایط خاصی دارد، کوهسرخ نیازمند توسعه حکمرانی و سایر اقدامات لازم است.

هاشمی جواهری از پایان برخی پروژه‌های ناتمام اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر نهادها و سازمان‌ها در شهرستان کوهسرخ خبر داد و گفت: در جلسه شورای اداری این شهرستان ۱۵ مصوبه تصویب شد، در صورت اجرای این ۱۵ مصوبه شاهد اتفاقات مطلوب در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، ورزشی و حوزه جوانان خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سعی‌مان بر این است وعده‌هایی بدهیم که اجرا شود، بنابر این به‌زودی برخی پروژه‌های ناتمام با همراهی خیرین و سرمایه‌گذاران منطقه به اتمام می‌رسد، ضمن اینکه در اوندر، یکی از روستاهای این شهرستان یک زمین چمن مصنوعی نیز افتتاح شده است.

وی در سفر به شهرستان کاشمر نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان کاشمر در حوزه‌های مختلف ورزشی عناوین مختلفی کسب کرده، اداره کل ورزش و جوانان نیز توجه ویژه‌ای به این شهرستان دارد.

هاشمی جواهری گفت: متاسفانه به دلیل استفاده از آب شرب برای زمین چمن کاشمر مشکلاتی بروز پیدا کرده که با مساعدت اداره ورزش و جوانان و شهرداری کاشمر این مشکل در حال برطرف شدن است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید مشکلات مالی واحدهای تجاری حاشیه ورزشگاه آزادی کاشمر برطرف شود، بیان کرد: بنا بود مشکلات مالی واحدهای تجاری حاشیه این ورزشگاه با همکاری اداره اوقاف برطرف شود، به همین خاطر در گفت‌‌وگو با مدیران ارشد اداره اوقاف استان و مساعدت آنان مشکلات مالی این بخش به طور بنیادین برطرف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز