خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات طرح جهاد آبرسانی در منطقه وردشت شهرستان سمیرم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۳۱۷

مدیر آبفای سمیرم از آغاز عملیات اجرایی طرح جهاد آبرسانی در منطقه وردشت شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مجید صابری بیان کرد: با اجرای این طرح هشت روستا از آبرسانی پایدار بهره مند می شوند و شرایط کمی و کیفی آب شرب حدود 32 روستا نیز بهبود می یابد. 

وی خاطرنشان کرد: این طرح در حدود 48 کیلومتر، با لوله هایی به قطرهای 75، 90 و 110 میلی متر اجرا خواهد شد که هم اکنون در حدود 500 متر آن حفاری شده است.

مدیر آبفای سمیرم با بیان این که با اجرای طرح جهاد آبرسانی در شهرستان سمیرم 11108 نفر در 19 روستا از آب شرب پایدار بهره مند می شوند، تصریح کرد: این عملیات از اواخر مرداد ماه سال جاری آغاز و تا کنون در حدود 10 کیلومتر حفاری و لوله گذاری شده است.

صابری خاطرنشان کرد: جهاد آبرسانی در شهرستان سمیرم با 129 کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، احداث 15 باب مخزن با ظرفیت 5500 متر مکعب ، دو ایستگاه پمپاژ و حفر و تجهیز سه حلقه چاه اجرایی می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان سمیرم 100 روستا تحت پوشش خدمات شرکت آبفای این شهرستان قرار دارند که آبرسانی به 19 روستا به صورت سیار انجام می شود و با تحقق طرح جهاد آبرسانی، به آب شرب پایدار متصل خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز