خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

ناوگان راهداری تربت‌حیدریه فرسوده است/ نیاز شهرستان به حداقل ۱۰ دستگاه ماشین آلات راهداری

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۷۴۹

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت‌حیدریه گفت: اکنون با ۲۲ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین کار امدادرسانی، نگهداری و حمل و نقل جاده‌ای در فصل زمستان را انجام می‌دهیم که بسیار فرسوده هستند.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر کرباسی ظهر امروز در آیین آغاز طرح ترافیک زمستانی افزود: علاوه بر این، حداقل ۱۰ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین، برف روب و نمک پاش نیاز داریم.

وی گفت: اهمیت این کمبودها زمانی بیشتر مشخص می‌شود که مسئولان بالادستی به موقعیت جاده‌ای تربت‌حیدریه و قرار گرفتن آن در مسیر تردد زائران و مسافران به سمت مشهد، بیشتر واقف شوند.

کرباسی تصریح کرد: اکنون ۳۵ نفر از همکاران ما در سه محور ثابت جاده‌ای ‌شامل راهدارخانه رباط سنگ در محور گردنه سبز، راهدارخانه محور گرماب و راهدارخانه محور گناباد در تاسیسات بوری‌آباد و همچنین راهدارخانه مرکزی در محل اداره در حال خدمت رسانی هستند. 

وی در ادامه میزان برخورداری راه آسفالته در تربت‌حیدریه را، ۹۸ درصد دانست و اظهار کرد: این شاخص از میانگین استان خراسان رضوی که ۹۴.۲ درصد است، بیشتر می‌باشد.

کرباسی بیان کرد: از مجموع ۷۷۰ کیلومتر راه‌های مواصلاتی شهرستان تربت حیدریه، حدود ۵۰۰ کیلومتر به راه‌های روستایی اختصاص دارد.

وی همچنین گفت: اکنون ۱۷ روستای حداقل بالای ۲۰ خانوار به میزان ۴۳ کیلومتر نیاز به آسفالت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز