خبرگزاری کار ایران

ایلنا از ارومیه خبر می دهد؛

آسفالت‌ریزی ۶۰۰ هزار متر مربعی شهرداری ارومیه در مناطق کم برخوردار

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۲۴۲

طی ۹ ماهه گذشته سال جاری شهرداری ارومیه با آسفالت ریزی ۶۰۰ هزار متر مربعی در مناطق کم برخوردار و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت‌های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.

حسین مهدیزاده شهردار ارومیه در گفت و گو با ایلنا در این باره  بیان کرد: با وجود آغاز موسم سرما و فصل بارش‌ها، شهرداری ارومیه همچنان توزیع خدمات محله‌ای را با انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف شهر  در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: مناسب‌سازی معابر و آسفالت‌ریزی اصولی کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران شهری است.

شهردار ارومیه ادامه داد: در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، شهرداری ارومیه، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایت مندی عمومی کرده است.

مهدیزاده با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته سال جاری شهرداری اقدام به آسفالت ریزی به میزان ۶۰۰ هزار متر مربع در معابر کم برخوردار ارومیه کرده است گفت: در برخی از این معابر طی ۲۰ سال گذشته آسفالت ریزی صورت نگرفته بود.

شهردار ارومیه آسفالت ریزی مناطق کوهنورد، استاد شهریار، شهیدان خوبروی، براعتی، فلاح، احمدی روشن و خیابان های ابوذر، بهارستان، آبشناسان، گلشهر ۲، کوی سالار و معابر شهرک ایثار و منشعبات خیابان بنی هاشم را از مکان های آسفالت ریزی و لکه گیری در ارومیه نام برد و افزود: عملیات پخش آسفالت تا زمان بارش برف در این شهر تداوم خواهد داشت.

مهدیزاده همچنین، از مرمت آسفالت و ساماندهی برخی معابر در مناطق مختلف شهر ارومیه خبر داد و گفت: این اقدامات با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان با تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری ارومیه انجام می گیرد.

انتهای پیام/
فرزاد صدقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز