خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

پس گرفتن خودروی اهدایی به عضو تیم ملی پاراتنیس ربطی به شورای شهر ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۲۲۴

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: موضوع پس گرفتن خودروی اهدایی به عضو تیم ملی پاراتنیس روی میز را به شورا گره نزنند، شورا به کسی قول و وعده نداده که بدعهدی کند؛ این بی‌اخلاقی است که شورا را زیر سئوال ببرند.

به گزارش ایلنا از مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در خصوص پس گرفتن خودروی اهدایی به عضو تیم ملی پاراتنیس روی میز اظهار کرد: در این زمینه هجمه‌ای را به شورا وارد کردند و بدون بررسی موضوع تنها نام شورای شهر را بیان کردند، در حالی که شورای شهر در این موضوع دخیل و مطلع نبوده است. این کار به صورت شخصی توسط خود آقای دائمی، عضو شورا انجام شده است و ارتباطی با شورای شهر ندارد و ما از فرایند کار مطلع نیستیم.

وی افزود: اگر شورای شهر قصد کمک داشته باشد، مانند طرح‌های گذشته اقدام می‌کند؛ به طور مثال ما اخیرا طرحی برای مراکز توانبخشی داشتیم. نگاه ما جمعی است و اگر بخواهیم کمک کنیم به صورت جمعی و در قالب مصوبات انجام می‌دهیم. ما به صورت موردی ورود پیدا نمی‌کنیم و تلاش‌مان این است که مصوبات کلی داشته باشیم تا همه افراد را در بر بگیرد.

حاجی‌بگلو بیان کرد: موضوعی که برای این فرد پیش آمد و خودرویی که دادند، کار شخصی بوده و مربوط به تصمیمات شورا نیست، بنابراین خودشان باید پاسخ دهند. این موضوع را به شورا گره نزنند، شورا به کسی قول و وعده نداده که بدعهدی کند؛ این بی‌اخلاقی است که شورا را زیر سوال ببرند. کار شخصی یک فرد را به اعضای شورا گره نزنند.

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: شورا کار مشورتی و شورایی انجام می‌دهد، اینگونه نیست که فردی تصمیم بگیرد به کسی کمک کند یا نکند و به نام شورا باشد. همه به صورت شخصی کمک‌هایی انجام می‌دهند، اما ربطی به دستگاهی که در آن مشغول هستند ندارد و نمی‌توان بدون اجازه و اطلاع رئیس و اعضا کاری انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر کمکی از دست ما بربیاید انجام می‌دهیم، اما شورا توان مالی ندارد، بنابراین به سمت مدیریت شهری بروند که توان کمک دارد و می‌تواند کاری انجام دهد.

آذرماه سال گذشته با انتشار دلنوشته مهرداد محمدپور، عضو تیم ملی پاراتنیس روی میز در اینستاگرام در پی دزدیده شدن خودروی وی، هاشم دائمی، عضو شورای شهر توسط یک خیر خودرویی را به محمدپور اهدا کردند که پس از گذشت یک سال از این موضوع سند به نام وی زده نشد و پنجشنبه هفته گذشته نیز صاحب اصلی سند ماشین را توقیف کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز