خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه کرمانشاه:

محورهای اورامانات، سنقر و کنگاور "لغزنده" است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۶۷۱

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از لغزندگی برخی محورهای استان به دنبال بارش برف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سرهنگ کیخسرو دستغیب ، با اشاره به شروع بارش برف در برخی محورهای استان، گفت: در محورهای حوزه اورامانات از جمله روانسر، پاوه و جوانرود بارش برف تازه آغاز شده و سطح محورها لغزنده است.

وی افزود: همچنین در محور بیستون به سنقر و کلیایی و اسدآباد بارش برف موجب لغزندگی سطح جاده شده است.

دستغیب گفت: محور دیگر محور صحنه به بیدسرخ و کنگاور است که بارش برف را داریم و سطح جاده لغزنده است و نیاز است که رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به حضور نیروهای راهداری و نمک پاشی صورت گرفته، تردد در محورهای مذکور فعلا بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است، اما رانندگان باید حتما زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

دستغیب تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ برای تمام رانندگان در سطح محورهای استان الزامی است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با توصیه به عدم تردد غیرضروری در سطح محورهای استان، از رانندگان خواست تا در شرایط لغزندگی محورها بطور جد از سرعت و سبقت غیرمجاز اجتناب کرده و حتما رعایت فاصله طولی را داشته باشند.

دستغیب افزود: همچنین توصیه می‌شود رانندگان پیش از حرکت از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو اطمینان داشته و حتما پتو و لباس گرم و مقداری خوراکی همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز