خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان:

نیروگاه سیکل ترکیبی در بوئین زهرا تاسیس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۸۲۴

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان گفت: تاسیس نیروگاه سیکل ترکیبی بوئین زهرا در دست بررسی است کو در مرحله تملک زمین قرار دارد، سرمایه‌گذاری دولتی برای آن ۳۰۰ میلیون یورو خواهد بود و بعد از بهره‌برداری ۱۲۰ نفر در آن مشغول به فعالیت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منصور اوجاقی در نشست خبری مدیران عامل صنعت آب و برق استان که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره برق برگزار شد، گفت: تولید برق به صورت انبوه در نیروگاه‌های بزرگ انجام می‌شود و ۱۷ مصرف کننده سنگین داریم که به طور مستقیم با آن‌ها قرارداد داریم که ۴ مشترک آن در قزوین است و با ۱۱ متقاضی دیگر هم قرارداد جدید منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان ادامه داد: برق منطقه‌ای زنجان ۳۷ هزار کیلومتر مربع را تحت پوشش قرار می‌دهد و استان قزوین از ۲ هزار و ۶۲ کیلومتر خط بهره‌برداری می‌کنیم و ۵۵ دستگاه پست فشار قوی داریم و مجموع ظرفیت ۴ هزار و ۸۷۵ مگاوات است.

وی بیان کرد: پیک نیاز مصرف استان در سال جاری یک‌هزار و ۱۳۰ مگاوات بوده که ظرفیت منصوب به اندازه کافی وجود دارد.

این مسئول افزود: ۱۵ پست برای شهرک‌های صنعتی فعال است و ۷ پست هم در دست اقدام است، در دهه فجر امسال هم در قزوین ۷ پروژه افتتاح و ۸ پروژه کلنگ زنی شد و اعتبار این طرح‌ها ۳۲۸ میلیارد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز