خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت فارس :

بازگشایی بنگاه های راکد و تعطیل دراولویت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۷۵۴

رئیس سازمان صمت فارس گفت: با تمام توان به دنبال رفع موانع بنگاه های اقتصادی و تحقق افزایش ظرفیت تولید هستیم.

به گزارش ایلنا، حمید رضا ایزدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و کارگروه احیاء واحدهای تولیدی راکد  افزود: دراین جلسه موضوعات ۳۷ بنگاه اقتصادی و فعالیت در زمینه روغن های خوراکی ، خدمات ،  برق ، خدمات لجستیک و ماشین آلات ، تجهیزات الکترونیکی ، قیر ، سنگبری ، تصفیه روغن سوخته ، کیسه ،  رول نایلون، لبنیات و... در خصوص موضوعاتی چون تعیین تکلیف بدهی ، آزادسازی اسناد ترهین شده ، دریافت دسته چک ، صدور مجوز ، امهال تسهیلات ، درخواست تسهیلات ، و...  تبادل نظر کارشناسی صورت پذیرفت و مصوبات لازم تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف ، رویکرد و استراتژی در سازمان احیای واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل است که به صورت جدی از سوی استاندار و دیگر مسئولان در حال پیگیری و اجرا است‌ ، ادامه داد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم یکی از موضوعات و مسائل مهمی که در دستور کار دولت قرار گرفت بازگرداندن واحد‌های صنعتی تعطیل به چرخه تولید و احیای آن‌ها و همچنین افزایش ظرفیت بنگاه های اقتصادی است که با تمام توان به دنبال تحقق آن هستیم.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید براینکه بازگشایی بنگاه های راکد و تعطیل دراولویت است، افزود: با بررسی علل تعطیلی واحدهای تولیدی ، طی بازدیدها و تشکیل جلسات تخصصی ، عزم جدی در استان برای رفع موانع تولید در مسیر سرمایه گذاران و تولیدکنندگان از سوی مسئولان بخش خصوصی و دولتمردان استان ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز