خبرگزاری کار ایران

آماده باش ۴ مرکز جامع سلامت شبانه روزی در کوهرنگ

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۴۰۷

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون ۴ مرکز شبانه روزی چمن گلی، تلورد، صمصامی و میهه در شهرستان کوهرنگ آماده ارائه خدمات بهداشتی درمانی هستند.

به گزارش ایلنا، علی احمدی اظهارداشت: هم اکنون در شهرستان کوهرنگ ۴ مرکز شبانه روزی چمن گلی، تلورد، صمصامی و میهه و بیمارستان امام سجاد (علیه السلام) و ۴ پایگاه اورژانس و ۲ مرکز اقماری با بیتوته پزشک و ماما و آمبولانس به ارائه خدمات بهداشتی درمانی می‌پردازند.

وی افزود: در بحران مسدود شدن و سخت شدن تردد در راه‌های مواصلاتی شهرستان کوهرنگ به دلیل بارش برف اعزام ۵ مادر باردار، خارج کردن ۱۸ مادر باردار از منطقه قبل از بحرانی شدن آنها، تحت مراقبت و رصد قراردادن ۷ مورد مادر باردار که تاریخ زایمان آن‌ها نزدیک است انجام شد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در  ارزیابی آخرین وضعیت خدمات رسانی حوزه سلامت در بحران بارش برف در شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای پشتیبانی و پذیرش مادران باردار توسط مرکز قلعه خواجه شهرستان اندیکا در استان خوزستان را با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز و معاون اجرایی معاونت بهداشت وزارت بهداشت انجام داد.

به گزارش ایلنا ۲۶ مورد ماموریت اورژانس ۱۱۵ و ۷۴ مورد پذیرش بیمار بیمارستانی و ۱۵ مورد پذیرش سرپایی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز