خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل انتظامی کشور؛

در حوزه امنیت با کسی تعارف نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۰۲

سردار رادان در سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه امنیت قطعاً با کسی تعارف نداریم و به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم از این خط قرمز ما عبور کند چرا که چنین مسائلی جلوی قطار در حال توسعه را می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، فرمانده کل انتظامی کشوردر مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر تقویت تجهیزات مرزبانی در مرزهای شرق کشور گفت: مرزهای شرق ایران در آینده نزدیک با پهپاد رصد می‌شود و تجهیزات مدرن در راه سیستان و بلوچستان است.

سردار احمدرضا رادان  با مطلوب ارزیابی کردن امنیت سیستان و بلوچستان افزود: امروز ما شاهد هستیم که سیستان و بلوچستان یکی از امن‌ترین استانهای کشور با وجود تمام خباثت‌هایی که دشمنان برای این استان داشتند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مردم سیستان و بلوچستان شیعه و سنی در خط و دلسوز انقلاب هستند و همه این ادعا را در ۲۲ بهمن در ما در این استان شاهد بودیم که مردم پا به میدان گذاشتند و از انقلاب خودشان دفاع و دشمنان را ناامید کردند.

وی همچنین به رویکرد فرهنگی پلیس وبهره گیری از ابزار کار فرهنگی برای خدمت موثر به مردم تاکیدکردوافزود بهره گیری از سامانه های پهبادی در مناطق مرزی وتسهیلات برای پرسنل از دیگر برنامه های انتظامی است.

وی تاکیدکرد: امروز به واسطه مسوولیت‌هایی که سردار محمد قنبری فرمانده سابق سیستان و بلوچستان داشتند، خدمت ایشان در این استان خاتمه یافت تا در پلیس آگاهی کشور در طرح مبارزه با سارقان مشغول به خدمت باشند و یکی از فرزندانی که در این استان سابقه حضور داشته را به فرمانده انتظامی معرفی کردیم که با همکاری مردم و همراهی مسوولان بتوانند در ماموریت خطیر خودشان قدم‌های مثبت و رو به جلویی را بردارند.

امروز با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ دوم دوستعلی جلیلیان به عنوان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

پیش از این سردار محمدقنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بود و سردار جلیلیان فرمانده انتظامی شهرری به عنوان فرمانده انتظامی جدید این استان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز