خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضاییه:

تأمین امنیت پایدار اساس فعالیت قوه قضاییه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۱۱

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه تأمین امنیت پایدار اساس فعالیت قوه قضاییه است، گفت: پرهیز از تشریفات و تجمل‌گرایی امری پسندیده و از اصول نظام اسلامی است. باید در نظر داشت که مردم از دستگاه قضایی اقدامات گسترده و گره‌گشایی از مشکلات را می‌خواهند و در عین حال از تشریفات و تجملات بی‌زارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان مرکزی، افزود: قضات و کارکنان دستگاه قضا وظیفه دارند به دور از هر گونه تشریفات و تجمل‌گرایی در جهت تامین امنیت مردم تلاش کنند.

وی ادامه داد: قضات و تمامی کارکنان نظام قضایی جمهوری اسلامی از تجمل‌گرایی و تشریفات پرهیز کنند و هر مقدار که امکان دارد از این موارد بکاهند، چرا که تجمل‌گرایی گاهی اوقات زیان‌های جبران‌ناپذیری بر پیکره نظام قضایی وارد می‌کند.

رئیس قوه قضاییه با اشاره با اتفاقات اخیر در نقاط مختلف کشور، اظهار داشت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در تلاش بودند با راه‌اندازی اعتراضات خیابانی نظم و امنیت کشور را بر هم بزنند و حتی برای تجزیه کشور نیز تلاش کردند اما هوشمندی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، پشتیبانی مردم و بیش از همه لطف خدا باعث شد تا توطئه‌های دشمنان یک بار دیگر خنثی شود.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: برخی عناصر خود فروخته و دشمنان داخلی تلاش کردند و تمامی توان خود را گذاشتند، مسائل و تبلیغات و جنگ روانی را به راه انداختند و یک راهبرد ترکیبی ایجاد کردند و در مجموع برنامه‌های زیادی بر علیه کشور تدارک دیده بودند، اما مردم از خود بصیرت نشان دادند. البته یادمان نرود که این خدا بود که توطئه دشمن را خنثی کرد.

وی بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی از چند سال پیش برای این اغتشاشات برنامه‌ریزی و یارگیری کرده بودند و نیروهایشان را تجهیز و تعلیم داده بودند و تمام ظرفیت رسانه‌های معاند را برای دروغ‌پراکنی و تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته بودند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز