خبرگزاری کار ایران

با معرفی و اهدای مدال به نفرات و تیم‌های برتر؛

چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری به کار خود پایان داد/”کرمان” مدال‌آورترین تیم رقابت‌ها و قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۶۶۵

شامگاه چهارشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱ با برگزاری آیین اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری ورزشی بازنشستگان کشوری در شهر شیراز و اهدای مدال قهرمانی به ورزشکاران و تیم‌های برتر، این جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، این آیین شامگاه روز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه با حضور معاون حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، پهلوان محمدرضا طالقانی و غلامرضا پیروانی و بیش از ۴۷۰ ورزشکار زن و مرد پیشکسوت در شهر شیراز برگزار شد.

«نعمت الله ترکی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در سخنانی کوتاه، با قدردانی از مدیریت استان فارس، ادارات و واحدهای دست‌اندرکار و کانون‌های بازنشستگی برای برگزاری باشکوه این جشنواره ورزشی، گفت: برنامه صندوق بازنشستگی ایجاد مراکز فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای بازنشستگان در تمام استان‌ها است.

«محمود مرتضایی فرد» مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری نیز در سخنانی با ارائه گزارشی از برگزاری این جشنواره و قدردانی از عوامل دست اندرکار آن، اظهار داشت: برای نخستین بار برگزاری این جشنواره از تهران به سایر استان های کشور منتقل شد که استان فارس میزبانی این دوره را برعهده گرفت. در این دوره از مسابقات بیش از ۴۷۰ورزشکار زن و مرد پیشکسوت با یکدیگر رقابت کردند.

براساس این گزارش، تیم استان‌ کرمان با کسب بیشترین مدال، عنوان نخست این رقابت‌ها و کاپ قهرمانی را از آن خود کرد.

استان‌های آذربایجان غربی و فارس نیز که موفق به کسب بیشترین مدال پس از تیم کرمان شدند، به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این آیین، مدال و حکم قهرمانی به نفرات اول تا سوم رشته‌های ورزشی انفرادی شامل شطرنج، دارت، تنیس روی میز و تیراندازی با تفنگ بادی در دو گروه آقایان و خانم‌ها اهدا شد.

همچنین تیم‌های اول تا سوم رقابت‌های تیمی در رشته‌های ورزشی فوتبال دستی، طناب‌کشی، داژبال و پتانک مدال‌های اول تا سوم و احکام قهرمانی خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز