خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خبر داد؛

تکذیب مسمومیت دانش‌آموزان شهرستان محلات / فوت دانش‌آموز دلیجانی تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۲۲۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در خصوص شایعات منتشر شده مبنی بر مسمومیت دانش‌آموزان این استان توضیحاتی ارائه داد و گفت: هیچ دانش‌آموزی در استان دچار مسمومیت نشده و تمامی شایعات منتشر شده در فضای مجازی تکذیب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا امانی افزود: ساعت 11:30 دقیقه دیروز شنبه تعداد 8 دانش آموز یکی از مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان محلات به دلیل علائم تهوع، سردرد و سرگیجه خفیف به بیمارستان مراجعه کردند و بلافاصله تحت نظر قرار گرفتند و اقدامات درمانی لازم از سوی کادر تخصصی اورژانس انجام شد که خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت.

وی ادامه داد: 6 نفر از این دانش‌آموزان یک ساعت بعد از مراجعه، از بیمارستان ترخیص شدند و 2 نفر دیگر نیز ساعاتی بعد، با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شدند. هیچ‌گونه علائمی از مسمومیت در دانش آموزان مشاهده نشده است و جواب تمام آزمایشات خون و ادرار طبیعی گزارش شده و بیشتر این علائم ناشی از جوِّ روانی و استرس بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با تأکید بر تکذیب خبر مسمومیت دانش‌آموزان در شهرستان اراک، اظهار داشت: انتشار اخبار مبنی بر مسمومیت دانش‌آموزان، توطئه جدید دشمن در جهت بر هم زدن نظم عمومی جامعه است، از این رو انتظار می‌رود مردم اخبار صحیح را از رسانه‌های رسمی به ویژه صداوسیما و خبرگزاری‌های قابل اعتماد پیگیری کنند.

امانی تصریح کرد: در شهرستان دلیجان هم یک خانم حدود 32 ساله با نام «ساناز جمشیدی» دارای مدرک کارشناسی و کارآفرین امروز فوت شده که رسانه‌های معاند او را دانش‌آموز معرفی کرده‌اند.

وی بیان داشت: این خانم 32 ساله به دلیل ابتلا به کرونا چندین مرتبه به مراکز درمانی مراجعه کرده و در آخرین مراجعه با علائم افت فشار و کاهش سطح هوشیاری در بیمارستان بستری شده بود و هیچ‌گونه علائم مسمومیت نداشته است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز