خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

میوه شب عید در نمایشگاه نوروز توزیع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۰۷۸

مدیر تعاون روستایی استان گلستان گفت: میوه شب عید در نمایشگاه نوروز توزیع می شود و این نمایشگاه از ۲۰ الی ۲۸ اسفند در شهرستان های استان برپا می شود و تدابیر لازم انجام شده است.

حجت الله صالح المومنین در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: از روز ۲۰ الی ۲۸ اسفند در شهرستان های استان  نمایشگاه نوروز برپا می شود که یک غرفه به تعاون روستایی اختصاص داده شده است.تامین میوه شب عید به صورت خرید توافقی از باغداران انجام گرفته و در سردخانه های استان نگه داری شدند.

وی ادامه داد: تعاون روستایی گلستان متولی توزیع کالاهای تنظیم بازار درنمایشگاه است که با اخذ سهیمه از جهاد کشاورزی شامل گوشت، مرغ،برنج وشکر  توزیع می کنیم.

وی بیان کرد: توزیع میوه در روزهای آخر سال توزیع می شود و میوه به اندازه کافی موجود است و جای هیچ نگرانی نیست و و درصورت نیاز هم تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: در استان ۲۷۵ شرکت تعاونی تولید، روستایی و کشاورزی مشغول به فعالیت هستند و تعاونی ها درگلستان ۱۸۵ هزار عضو سهامدار و بهره بردار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساخت های تعاون روستایی مشکلاتی مانند کمبود ابنیه و سردخانه ها وجود دارد که باید به حل این مشکلات هر چه سریعتر اقدام شود. و باید تلاش کنیم براساس برنامه ششم توسعه این عقب ماندگی ها جبران شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز