خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح نظارت تکمیلی بر تاسیسات گردشگری خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۵۹۱

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با فرا رسیدن روزهای پایانی سال و رسیدن به ایام اوج حضور زائران و مسافران، طرح تقویت نظارت بر تاسیسات گردشگری استان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، یوسف بیدخوری افزود:در این مرحله از نظارت نوروزی روند آماده‌سازی، میزبانی، رفع مشکلات، نواقص و تکمیل و آماده‌سازی و نیز میزبانی شایسته در بازدیدهای نظارتی مورد توجه است.

وی ادامه داد: در این قالب، ۱۶۰ بازرس متخصص در خراسان رضوی کار نظارت بر واحدهای اقامتی و سایر تاسیسات گردشگری را بر عهده دارند که بیش از ۱۰۰ نفر آنان در کلانشهر مشهد فعالیت دارند.

معاون گردشگری خراسان رضوی گفت: علاوه بر این بازدیدهای نظارتی تلفیقی نیز با حضور بازرسان در محل پایگاه‌های کمیته بازرسی ستاد خدمات سفر در چهار محور خیابان امام رضا(ع)، خیابان شیرازی، خیابان طبرسی و خیابان نواب صفوی مستقر هستند.

بیدخوری افزود: در این گشتهای مشترک بازرسان گردشگری، تعزیرات و صنعت،معدن و تجارت به همراه بازرسان بهداشتی در حال بازرسی از واحدهای اقامتی هستند.

وی اضافه کرد: بازرسی تکمیلی تاسیسات گردشگری از نیمه دوم اسفند ماه آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی سال آینده ادامه دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تا قبل از آغاز سال نو هر واحد اقامتی حداقل ۲ بار بازدید نظارتی می شود و در ایام نوروز هم این واحدها غیر از بررسی شکایات احتمالی ۲ بار دیگر مورد نظارت می شوند و مورد بازدید کارشناسان قرار می گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز