خبرگزاری کار ایران

آغاز توزیع ذخیره‌های میوه شب عید در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۱۷۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از آغاز توزیع ذخیره‌های میوه شب عید در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۹۰۰ تن سیب و پرتقال ذخیره شده آماده توزیع در این استان است.

به گزارش ایلنا، مجتبی دهقان پور با اشاره به آغاز توزیع ذخیره‌های میوه شب عید در استان اظهار کرد: بیش از ۹۰۰ تن سیب و پرتقال ذخیره شده آماده توزیع در بیش از ۳۴۰ واحد صنفی سرتاسر این استان است.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۶۵ واحد صنفی در شیراز، ۱۷۷ واحد صنفی در شهرستان‌ها و ۲ نمایشگاه باغ جنت و شهرک گلستان برای توزیع میوه معرفی شده‌اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مقرر شده هر کیلو گرم سیب جعبه‌ای ۲۹۸ هزار ریال، هر کیلوگرم پرتقال تامسون جعبه‌ای ۱۸۸ هزار ریال و هر کیلوگرم پرتقال والنسیا جنوب ۲۳۹ هزار ریال به مصرف کننده عرضه شود، افزود: به عاملان توزیع به ازای هر کیلوگرم ۲۰ هزار ریال پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به منظور تامین و ذخیره سازی میوه شب عید از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره گرفته‌ایم، تصریح کرد: متقاضیان توزیع میوه شب عید می‌توانند به مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس یا مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه عرضه میوه شب عید با اختلاف قیمت کمتر ۳۰ تا ۴۰ درصدی نسبت به بازار صورت می‌گیرد، اضافه کرد: به منظور کسب رضایت عموم مردم استان فارس میوه‌ها مجدد درجه بندی شده و از یکنواختی و کیفیت مناسبی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز