خبرگزاری کار ایران

خریداری ۷ فروند هواپیما مختص فرودگاه شهید باکری ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۴۰۴

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره مؤسسه فناوری هوشمند شبکه زر گفت: موسسه فناوری هوشمند شبکه زر با همکاری شرکت هواپیمایی آنا اقدام به خرید ۷ فروند هواپیما برای فرودگاه شهید باکری ارومیه کرده است.

به گزارش ایلنا، عباس جم زر در گفت و گو با خبرنگاران از خریداری ۷ فروند هواپیما با همکاری شرکت هواپیمایی آنا در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این هواپیماها در آینده ای نزدیک به ناوگان هواپیمایی استان افزوده خواهند شد.

جم زر افزود: این شرکت دانش بنیان با هدف خودکفایی کشور در صنعت فناوری های نوین مالی در شرایط آخرین و با تلاش شبانه روزی نخبگان و متخصصان شبکه کشوری راه اندازی شده است.

وی افزود: تجار و بازرگانان می توانند به پشتوانه این شرکت و خدماتی که ارائه می دهد بدون تاثیر پذیری از شرایط تحریم تبادلات مالی بین المللی برای صادرات و واردات کالا انجام دهند.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره مؤسسه فناوری هوشمند شبکه زر با بیان اینکه از دیگر اهداف شرکت خانه دار کردن تمامی افراد جامعه است گفت: این شرکت در نظر دارد تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان آذربایجان غربی در عرض ۳ سال  احداث کند.

وی افزود: متقاضیان خرید واحد های مسکونی می توانند نسبت به توان خرید خود  اقدام به خرید متری واحد ها کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز