خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

تفاهم نامه واگذاری زمین برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۸۴۰

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز از امضای تفاهم نامه واگذاری زمین به منظور احداث بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، داریوش طاهرخانی با اشاره به امضای تفاهم نامه واگذاری زمین برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شهر هشتگرد در نشستی که به همین منظور در حضور فرماندار ساوجبلاغ و شهردار هشتگرد، برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان ساوجبلاغ ۱۷۶ هزار نفر بیمه‌شدگان اصلی و تبعی به همراه ۳۰ هزار نفر بازنشسته و خانواده‌های آنها سکونت دارند و علاوه بر آنها بیمه‌شدگان دیگری نیز هستند که در آمار بیمه شدگان شهرستان محاسبه نشده ولی در این شهرستان سکونت دارند که به ایشان نیز خدمات درمانی ارائه می دهیم. 

وی افزود: برخی نیز در حال اشتغال در شهرها و استان های اطراف هستند و برخی از بازنشستگان سایر مناطق کشور هستند که به این استان سفر کرده در این شهرستان سکونت دارند. همچنین افرادی نیز هستند که در تعطیلات به دلیل آب و هوای مناسب به این مناطق مسافرت می کنند لذا در شهرستان ساوجبلاغ با افراد بیمه شده بسیار بالاتر از آمار شعبه شهر هشتگرد مواجه هستیم. 

طاهر خانی یادآور شد: از سالها قبل در این شهرستان یک بیمارستان وجود داشت که به رغم تلاش و زحمات کارکنان، به لحاظ محدودیت های فیزیکی و خدمات لازم بود مرکز درمانی مناسبی با فضا و امکانات مناسب  در حد شان و منزلت مردم منطقه به عنوان جایگزین آن احداث شود. 

این مدیر استانی در پایان با اشاره به جلسات فیمابین ‌و همکاری فرمانداری ساوجبلاغ و شهردار هشتگرد و اعضای شورای این شهر از پیگیری حدادی نماینده مردم شهرستان ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی یاد کرد و افزود: مصوبه احداث بیمارستان جایگزین در شهر هشتگرد به تصویب هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی رسید و در فهرست پروژه های تکلیفی سازمان قرار گرفت. 

به زودی شاهد کلنگ‌زنی و احداث این بیمارستان خواهیم بود

محمدرضا البرزی فرماندار ساوجبلاغ نیز در این نشست اظهار کرد: تحقق این رویداد مهم یک اتفاق بسیار خوبی است که پس از مدت ها تلاش مسئولان‌ منطقه و مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز و شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد  به عنوان یک هدف در مسیر خدمت به مردم منطقه در حوزه درمان محقق شده است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: از سنوات قبل بحث راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر و حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز قرار گرفته است که از مرداد سال ۱۴۰۱ پرونده راه اندازی این پروژه مهم را در دستور کار خویش قرار داده و با جلسات متعدد، اختلاف نظرها و مواد قرارداد بین شهرداری هشتگرد و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز رفع و‌ امضای قرارداد واگذاری زمین به منظور احداث بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد محقق شد.

البرزی بیان داشت: زمینی که در اختیار مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز به منظور احداث این بیمارستان قرار می گیرد ۱۷ هزار و ۹۲۰ متر مربع در شهرک کوثر واقع شده است و تا ۵۰۰۰ مترمربع نیز قابلیت افزایش دارد که امیدواریم با واگذاری این ۵۰۰۰ متر، مجموعه زمین بیماستان به ۲۳هزار متر مربع افزایش یافته و یک مرکز درمانی و مناسب منطقه، احداث شود و بتوانخدمات خوبی به مردم منطقه ارائه شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: با توجه به حمایت های خوب سازمان تامین اجتماعی مطمئن هستیم برای احداث این بیمارستان مشکلی در تامین بودجه و احداث نخواهد بود و به زودی با حضور مسئولان شاهد کلنگ‌زنی و احداث این بیمارستان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز