خبرگزاری کار ایران

خانه فرهنگ امیرکبیر قزوین مرمت و بازسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۹۲۱

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: سال گذشته عملیات عمرانی جهت بازسازی و مرمت خانه فرهنگ امیرکبیر قزوین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اجرایی شد.

به گزارش ایلنا، هما خانزاده با اشاره به پروژه‌های عمرانی اداره کل ارشاد استان در سال ۱۴۰۱ گفت: تعمیر سرویس‌های بهداشتی، رنگ آمیزی کل ساختمان به متراژ ۲ هزار مترمربع، تعویض سیستم روشنایی و کابل‌ کشی ساختمان از جمله اقداماتی بود که در راستای مرمت هانه فرهنگ امیر کبیر صورت گرفت.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین هم در دست اقدام است که میزان اعتبار لازم جهت تکمیل این پروژه بیش از یک میلیارد تومان پیش‌بینی شده است. 

وی اضافه کرد: ۳ اتاق جلسه اشتراکی، اتاق پلاتو و اتاق ضبط موسیقی حرفه‌ای و یک سالن سینمایی با ظرفیت ۴۰ تا ۵۰ نفر به مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین افزوده می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در این مجتمع رقم خورده است، به طوریکه استقرار و ساماندهی انجمن‌ها را شاهد هستیم.

خانزاده عنوان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ می‌توان به خرید تجهیزات هنرستان هنرهای زیبا دختران و پسران اشاره کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز