خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان‌ها:

آموزش و اشتغال‎زایی بهترین بستر برای اصلاح و تربیت زندانیان و مددجویان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۰۴۷

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: امکان تحصیل زندانیان به همراه برنامه‌ریزی برای اجرای اقدامات آموزشی نسبت به آنان در زندان و اشتغال‎زایی بهترین بستر برای اصلاح و تربیت زندانیان و مددجویان است.

به گزارش ایلنا از البرز، غلامعلی محمدی عصر امروز، ۱۷ فروردین‌ماه با حضور در دادگستری شهرستان فردیس و در دیدار قضات و کارکنان که در قالب سفر استانی به البرز صورت گرفت با تأکید بر اینکه زندان یک واقعیت تلخ جامعه است، اما یک ضرورت نیز هست، اضافه کرد: افرادی که مخل نظم و امنیت جامعه هستند باید در زندان نگهداری شوند تا جامعه و عموم مردم در امنیت باشند.

رئیس سازمان زندان‌ها مهمترین وظیفه زندانبانی را بازاجتماعی کردن و اصلاح و تربیت زندانیان دانست و گفت: امکان تحصیل زندانیان به همراه برنامه‌ریزی برای اجرای اقدامات آموزشی نسبت به آنان در زندان و البته اشتغال‎زایی بهترین بستر برای اصلاح و تربیت زندانیان و مددجویان است.

در این جلسه همچنین رئیس دادگستری و دادستان شهرستان فردیس نیز به ارائه گزارشی از حوزه قضایی شهرستان پرداختند.

غلامعلی محمدی امروز و همزمان با سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان البرز ضمن بازدید از مراکز تأمینی و تربیتی به منظور ارزیابی اقدامات تحول و تعالی زندانبانی با مقامات قضایی و اداری نیز دیدار‌هایی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز