خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره جایزه فیروزه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۸۵۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: هشتمین جشنواره کالا‌ها و محصولات فرهنگی «جشنواره جایزه فیروزه» تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا ثقتی گفت: هشتمین جشنواره کالا‌ها و محصولات فرهنگی «جشنواره جایزه فیروزه» تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

ثقتی افزود: این جشنواره در بخش‌های ایده‌های نوآورانه، کسب و کار‌های نوپا، کسب و کار‌های تجاری شده با موضوعات هدایای فرهنگی، نوشت افزار، اسباب بازی و عروسک در اسفند ماه ۱۴۰۱ منتشر شد.

وی گفت : متقاضیان شرکت در جشنواره فیروزه می‌توانند برای دریافت اطلاعات مربوط به این جشنواره به پایگاه الکترونیکی اداره کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی به نشانی https://majame.farhang.gov.ir مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: برگزاری جشنواره حمایت از کالا‌ها و محصولات فرهنگی استان‌ها به صورت مجازی از طریق زیرساخت الکترونیکی https://platzaar.ir/ که دبیرخانه جشنواره کالا‌های فرهنگی مستقر در اداره کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی طراحی نموده است، انجام می‌شود.

رضا ثفتی گفت: این جشنواره با هدف حمایت از کالا‌ها و محصولات فرهنگی با نگاه ویژه به کسب و کار‌های فرهنگی است که در هر یک از استان‌های کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: هشتمین دوره جشنواره فیروزه با سه رویکرد ایده‌های فرهنگی استارتاپی، کسب و کار‌های فرهنگی نوپا و کسب و کار‌های فرهنگی تجاری شده و فعال، در سراسر استان‌های کشور در دو مرحله تعیین برگزیدگان استانی و در ادامه تعیین و تقدیر برگزیدگان ملی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بصورت مجازی از طریق سامانه https://platzaar.ir بارگذاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز