خبرگزاری کار ایران

فرماندار گیلانغرب:

خسارت گسترده بارندگی‌ها به کشاورزی گیلانغرب/ ۴ پل تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۰۵۶

 فرماندار گیلانغرب از وارد آمدن خسارت گسترده به کشاورزی این شهرستان بدنبال بارندگی‌های اخیر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، وحید محمدی با اشاره به بارندگی های شدید دیروز و شب گذشته(۲۳ فروردین) در این شهرستان، اظهار کرد: در پی این بارش‌ها، بخشی از راه های مواصلاتی شهرستان به علت ریزش سنگ و کوه مسدود شد که با حضور نیروهای امدادی بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه این بارندگی‌ها باعث تخریب چهار پل در این شهرستان شد، اضافه کرد: همچنین بارندگی ها قطع برق در دو دهستان حیدریه و دیره این شهرستان را به دنبال داشت که برق آنها هم اکنون وصل شده است.

فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه آب هیچکدام از روستاهای این شهرستان قطع نشده، افزود: تنها آب دهستان دیره گل آلود شده که آن هم تا زمان رفع گل آلودگی آب، با تانکر مشغول آب رسانی به مردم این منطقه هستیم.

وی از وارد شدن خسارت گسترده به بخش کشاورزی این شهرستان هم خبرداد و گفت: متاسفانه این بارندگی ها به بخش کشاورزی شهرستان خساراتی جدی و گسترده وارد کرده است.

محمدی با تاکید براینکه این بارندگی ها هیچ تلفات جانی نداشته، گفت: خسارت بارندگی‌ها  تنها در بخش کشاورزی و زیرساختی شهرستان بوده که هنوز برآورد دقیقی از میزان آن انجام نشده و در دست بررسی است.

وی در پایان یادآور شد: تمام گروه‌های امدادی و ستاد بحران در مناطق مختلف شهرستان گیلانغرب پای کار هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز