خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مطرح کرد؛

عدم پخش مسابقات بسکتبال غرب آسیا از رسانه ملی/ حداقل انتظار ما نگاه ملی صدا و سیما به ذوب‌آهن بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۵۶۸

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان گفت: تیم بسکتبال ذوب‌آهن به‌عنوان نماینده قدرتمند ایران در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های غرب آسیا حضور دارد، اما مسابقات آن از رسانه ملی پخش نمی شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا احسانی پس‌از صعود تیم بسکتبال این باشگاه به مرحله یک چهارم نهایی لیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا  اظهار داشت: همان‌گونه که شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن و فولاد کشور در میان اهالی صنعت و تولید به‌عنوان خط مقدم جبهه صنعت شناخته می‌شود، باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن نیز پس‌از پنج دهه حضور تأثیر گذار و غیرقابل‌انکار در ورزش حرفه‌ای کشور همچنان با وجود همه مشکلات موجود پرچم‌دار ورزش ایران اسلامی در میادین آسیایی و ملی است. 

وی ادامه داد: تیم بسکتبال ذوب‌آهن درحال‌حاضر به‌عنوان نماینده قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های غرب آسیا حضور دارد و هفته گذشته با شکست دادن تیم مدعی نفت عراق به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه یافت.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: سئوالم از مسئولان محترم صداوسیما این است که چرا نباید مسابقات تیم ذوب‌آهن به‌عنوان نماینده ایران در آسیا حداقل از یکی از شبکه‌های سیما به‌صورت زنده پخش شود؟ 

وی یادآور شد: پس‌از بیش از پنجاه سال  صرف هزینه و کسب عنوان افتخار برای میهن اسلامی‌مان دیگر باید چه عملکردی داشته باشیم تا این حداقل حمایت رسانه‌ای از ما صورت بگیرد؟ 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: مسابقات تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های غرب آسیا از کانال‌های تلویزیونی کشورهایشان پخش می‌شود و در گسترده‌ترین سطح ممکن حمایت می‌شوند! ما علاوه‌بر دست‌وپنجه نرم کردن با مشکلات اقتصادی و تیم‌داری در ده‌ها رشته باید برای پخش مسابقاتمان در شبکه‌های رسانه ای کشور خودمان، نیز چانه بزنیم و خواهش و تمنا بکنیم. 

وی گفت: حمایت رسانه‌ای از باشگاه ذوب‌آهن در رقابت‌های آسیایی حداقل انتظار ما از رسانه ملی است و امیدواریم عزیزان مسئول در این زمینه تصمیمی مناسب بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز