خبرگزاری کار ایران

یک مقام انتظامی خبرداد؛

کشف محموله قاچاق کالا در محور لردگان-بروجن

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۱۲۲

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در محور لردگان - بروجن خبر داد.

سرهنگ محمد سعید یاری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

وی خاطرنشان کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضایی به محور لردگان - بروجن اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن پانزده هزار و 716 عدد لیوان و ظروف شیشه‌ای، یک هزار و 987 عدد زودپز و 406 دست قاشق و چنگال خارجی و قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی کشف کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان هشت میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه 2 متهم دستگیر و یک کامیون و یک دستگاه سواری اسکورت توقیف و به مراجع قضایی معرفی شد. 

سعید یاری در پایان با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، گفت: شهروندان به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز