خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

یک هزار و ۴۰۰ باشگاه ورزشی در لرستان فعالیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۱۸۵

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: یک هزار و ۴۰۰ باشگاه ورزشی با میانگین هر باشگاه سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سید آرش قیاسیان روز پنجشنبه - هفت اردیبهشت - در آیین تجلیل از قهرمانان هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اظهار کرد: ورزشکاران بخش بانوان و آقایان این رشته در سطوح بین المللی و کشوری مقام های متعددی کسب کرده اند و این هیات از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به میزبانی لرستان از مسابقات فیتنس چلنج طی سال گذشته افزود: این میزبانی ها به زعم وزارت ورزش و فدراسیون پرورش اندام یکی از بهترین ها بود و اکنون نیز در حال رایزنی برای کسب میزبانی یکی از مسابقات پرورش اندام به مناسبت کنگره شهدا هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: یک هزار و ۴۰۰ باشگاه ورزشی در لرستان ثبت شده است که بسیاری از آنها با مدیریت هیات پرورش اندام در استان فعال می‌باشند.

 قیاسیان با بیان اینکه رشته بدنسازی یک رشته مکمل برای همه رشته های ورزشی است ادامه داد: این رشته ورزشی به صورت همگانی باید در سطح مناطق، محلات مختلف شهرها و روستاها توسعه یابد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به دغدغه های هیات پرورش اندام استان در تمام شهرستان‌ها گفت: تلاش می‌شود با برنامه ریزی‌های مدون در راستای توسعه و تقویت هرچه بیشتر بدنسازی علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی، میزبانی‌های متعدد برای استان کسب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز