خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

بیش از ۱۲ هزار کار در ایست کارهای مشهد نام‌نویسی کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۲۴۴

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۲ کارگر در جایگاه های ساماندهی کارگران با عنوان "ایست‌کار" نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد جواد مشیری افزود: طرح ساماندهی کارگران ساختمانی از سال ۱۳۹۹ با هدف جمع آوری کارگرنماها در مشهد با مشارکت ۱۱ دستگاه مرتبط فعال شده است.

وی اضافه کرد: هم اینک ۱۲ ایستگاه ایست‌کار در مشهد دایر است و کارگران برای ثبت نام و فعال شدن در بخشهای مورد نیاز به این ایستگاه ها مراجعه می کنند و بر اساس نوبت نام‌نویسی برای کار اعزام می شوند.

مشیری خاطرنشان کرد: برای نتیجه دادن این طرح تمام دستگاه های مرتبط باید پای کار باشند ولی متاسفانه تاکنون این دستگاه ها پای کار نبوده اند و با همکاری در این زمینه افزایش یابد.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد افزود: ایست کارها سالانه ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه برای این سازمان به همراه دارد و چنانچه سازمانهای مرتبط برای ساماندهی پای کار نباشند، طرح به نتیجه نمی رسد.

شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره " ۳۱۷۵" درخواست خود را برای اعزام کارگر اعلام کنند تا در اسرع وقت به درخواست آنها پاسخ داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز