خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته انجام شد؛

پرداخت بیش از 121 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان البرزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۲۰۵

مدیر صندوق امداد ولایت استان البرز، گفت: طی سال گذشته رقمی معادل 121 میلیارد و 129 میلیون تومان تسهیلات با رشد 43 درصدی نسبت به سال گذشته به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان البرز پرداخت‌شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین فرسود با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت پرداخت می‌شود اظهار کرد: طی سال گذشته  رقمی معادل 121 میلیارد و 129 میلیون تومان تسهیلات با رشد 43 درصدی نسبت به سال گذشته به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان البرز پرداخت‌شده است.

وی با اعلام اینکه صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند افزود: تسهیلات صندوق امداد ولایت  در سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی به بیش از 12 هزار  خانوار مددجو و نیازمند غیر مددجوی پرداخت شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت البرز در خصوص ضمانت وام‌های مددجویی اظهار داشت: امسال تسهیلات مجددی برای ضمانت وام‌های مددجویان در نظر گرفته‌ایم که این افراد فقط با یک فقره چِک یا سفته می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

فرسود با اشاره به اینکه وام‌های تا سقف ده میلیون تومان بدون کارمزد و بیش از این مبلغ نیز سه درصد یک‌بار کارمزد دارد تأکید کرد: وام‌های مددجویی تا ده میلیون تومان بدون ضامن و تا 50 میلیون تومان با یک چِک یا گواهی کسر از حقوق پرداخت می‌شود.

حسین فرسود با اشاره بر اینکه هر یک از خدمات مختلف مانند خدمات سپرده، کارت، کارت اعتباری، تسهیلات، چک و غیره به مشتریان کمک می کند تا به راحتی به بانکداری الکترونیکی دسترسی داشته باشند. گفت : مشتریان با داشتن رمز عبور و نام کاربری می توانند از تمام امکانات سایت استفاده کرده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز