خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

تماشاخانه کانون به مرکز گیلان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۴۹۲

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه تماشاخانه سیار کانون در «پیاده‌راه فرهنگی» رشت مستقر شده است، گفت: حضور این تماشاخانه روزهای رشت را خاطره انگیز کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، سید جلیل میر عظیمی در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: گیلان فضای مستعدی در انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری دارد.

وی با بیان اینکه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در «پیاده راه فرهنگی» رشت مستقر شده است، افزود: این کانون در سایه هم‌گرایی فعالان فرهنگی، روزهای حضور در شهر باران‌های نقره‌ای را خاطره‌انگیز کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به اجرای ۳ روزه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بیان کرد: دستگاه‌های فعال عرصه فرهنگ استان گیلان با بهره‌گیری از این این امکان مناسب فرهنگی، نسبت به فرهنگ‌سازی و برگزاری هرچه بهتر سومین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان (ایثار) اقدام کردند.

میر عظیمی ادامه داد: ظرفیت‌های گسترده مراکز ثابت، سیار شهری و روستایی و همراهی مربیان این مجموعه فرهنگی نیز فرصتی مغتنم بود تا در سایه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، علمی و اجرای تئاترهای کودک و نوجوان محور، درجهت نشاط‌بخشی به حاضران، افرایش آگاهی‌ها و غنی‌سازی اوقات فراغت مخاطبان، گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی با بیان اینکه این فعالیت‌های فرهنگی با اجرای تئاترهای «۶۵-۹۹» و «عزت‌تی‌ان‌تی»، به ترتیب از سوی هنرمندان استان‌های بوشهر و ایلام همراه بوده، افزود: پخش کلیپ با محوریت سفر تماشاخانه سیار کانون به گیلان، اجرای مسابقه‌های کتاب‌محور با موضوع کتاب و ضرب‌المثل‌های گیلانی، و معرفی مرکز تخصصی علوم و نجوم مرکز شماره ۳ کانون رشت، از جمله این فعالیت‌ها به‌شمار می‌رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز