خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد:

خانه مطبوعات قزوین ضعیف عمل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۶۱۰

سرپرست روزنامه کار و کارگر در استان قزوین گفت: اگر مدیرکل قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر نبود، اساسنامه هم به تصویب نمی‌رسید؛ در این دوره، خانه مطبوعات را سیاسی کردند، چند نفر از یک طیف جمع شدند و بعد خانه را رها کردند، درصورتی که در سایر استان‌ها اینطور نیست.

علی‌محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، با بیان اینکه در دوره چهارم خانه مطبوعات چیزی ندیدیم و هیچ کسی جوابگو نبود، گفت: ادامه داد: با وجود ارشاد و امکانات، خانه باید قوی عمل کند و حضور پررنگی داشته باشد اما متأسفانه خانه مطبوعات قزوین ضعیف عمل کرد و هر وقت سئوال می‌کنیم کسی نمی‌داند خانه چه هست و کجاست و به جز خرم‌نیا که او هم یک نفر است و سرش در شهرداری گرم است و وقت رسیدگی به امور را ندارد کسی پاسخگو نیست. البته شاید خودشان دستاوردی داشته باشند اما ما ندیدیم.

سرپرست روزنامه کار و کارگر در استان قزوین درباره تأثیر اختلاف‌های جناحی بین اعضای هیأت مدیره در عملکرد خانه گفت: این احتمال را نمی‌توان رد کرد؛ ما ارتباطی نداشتیم. یک عده دور هم جمع شدند و رأی دادند و چیزی شد که می‌بینیم، در صورتی که اگر همه طیف‌ها حضور داشتند این اتفاق نمی‌افتاد.

این پیشکسوت رسانه استان قزوین ادامه داد: دوره‌های گذشته بهتر و فعال‌تر بودند، در این دوره نه جشنواره و نه روز خبرنگار دیدیم؛ برای روز خبرنگار، خانه باید فعال باشد ، برای برگزاری انتخابات جدید هم کاری نکردند و ارشاد پیگیر کارهای برگزاری است و این‌ها حتی مکان مشخص و دفتری ندارند که پاسخگو باشد.

مرادی تأکید کرد: از اصحاب رسانه درخواست داریم در این دوره انتخابات همه شرکت کنند و هیأت مدیره قوی انتخاب کنند؛ همه چیز به حضور اهالی مطبوعات بستگی دارد که افراد شایسته‌ای که وقت هم دارند را انتخاب کنند؛ زیرا فردی که کارمند باشد نمی‌تواند برای پیگیری امور اصحاب رسانه وقت کافی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز