خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان ؛

باید از مشارکت مردمی در توسعه شهرها بهره ببریم/ افزایش نرخ بیمه تامین اجتماعی باعث بالا رفتن نرخ صدور پروانه ساخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۶۳۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از فعالیت و اجرایی شدن ۹۷۶ پروژه عمرانی نیمه تمام در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا ، احمدرضا دالوند در همایش روز شوراها که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز ما مرهون شهدا بوده است، اظهار کرد: ملت ایران ثابت کرده که برای این آب و خاک و ناموس جان‌شان را فدا می‌کنند.

دالوند در ادامه به کوتاهی عمر مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: این موضوع یک چالش برای این شهرهاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه جایگاه شوراها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و یکی از افتخارات نظام شوراهای شهر هستند، افزود: همفکری و همدلی در شوراها سبب پیشرفت شهرها و روستاها می‌شود.

وی با یادآوری اینکه شورای اسلامی شهر بروجرد با همفکری و همدلی شهری زیبا و آباد  را ترسیم کرده‌اند که سبب افزایش رضایتمندی شهروندان شده است، اضافه کرد: از دیگر شوراهای شهر و روستا در استان نیز توقع داریم سرمایه اجتماعی را افرایش دهند؛ باید از مشارکت مردمی در توسعه شهرها بهره ببریم، همچنین شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها منجر به توسعه و آبادانی شهرها می‌شود.

دالوند در ادامه صحبت‌های خود به افزایش نرخ بیمه تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: این موضوع باعث بالا رفتن نرخ صدور پروانه ساخت و بیمه کارگران شده است.

به گفته معاون استاندار لرستان بازنگری در ماده صد در خرم‌آباد، بروجرد و دیگر شهرها چالش‌هایی به وجود آورده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز