خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری استان:

۴ هزار میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل ۹۸ در لرستان نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۵۷۷

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: حدود چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای رفع خسارات سیل فروردین‌ ماه سال ۱۳۹۸ در حوزه راهداری و پل ها در استان نیاز است.

به گزارش ایلنا، مرتضی شیروانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۸۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل سال ۱۳۹۸ به لرستان در حوزه راهداری اختصاص داده شد، اظهار کرد: به رغم فعالیت‌های زیاد در راستای رفع خسارات، اما همچنان آسیب‌هایی وجود دارد که نیازمند تامین اعتبار است.

وی افزود: ۳۰۹ میلیارد تومان سال گذشته در سفر رئیس جمهور به لرستان برای پل ها و ابنیه پیش‌بینی شد که قراراست در سال جاری این مبلغ  اختصاص پیدا کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۳۳۰ میلیارد تومان سال گذشته برای راه های روستایی و به روز کردن این راه‌ها مصوب شد که خوشبختانه بیش از ۷۰ درصد این اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: در پی اختصاص این اعتبار، راهداری لرستان توانسته ۲۲۰ کیلومتر راه روستایی احداث و ۱۷۰ کیلومتر نیز بازسازی کند و همچنین از این اعتبارات ملی اقدام های خوبی در زمینه راه ها صورت گرفته که بخشی از آن برای رفع نقص آسیب های سیل سال ۹۸ به کار رفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: راه‌های روستایی ذق برفی، دوست‌محمد، زمگه سوخته و چالابه شهرستان معمولان با مشکل آسفالت مواجه هستند، در حالی‌که نقطه اتصال شهرستان‌های معمولان، چگنی و کوهدشت تلقی می‌شوند و حائز اهمیت هستند.

وی افزود: سال گذشته اعتباراتی به این مهم اختصاص داده شد اما در سال جاری اعتباری در سهم اعتبارات شهرستان پلدختر برای این محورها تعریف نشده در صورتی که انتظار می رفت در شورای برنامه‌ریزی شهرستان دیده شوند که این اقدام صورت نگرفت.

شیروانی یادآور شد: نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس لحاظ شدن این موضوع در سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور را پیگیر هستند تا اعتباراتی به این محورها اختصاص داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز