خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهرصدرا:

مردم صدرا از نبود درمانگاه شبانه‌روزی دولتی رنج می‌برند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۷۱۸

سخنگوی شورای شهرصدرا، نبود بیمارستان و درمانگاه دولتی در شهر صدرا را از جمله ضعف ها برشمرد و آن را سبب رنج مردم این شهر دانست.

به گزارش ایلنا، مهدی کشاورزی با اشاره به کمبود سرانه‌های درمانی در این شهر، گفت: متاسفانه در شهر جدید صدرا با جمعیتی نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر، امکانات زیربنایی دولتی مناسبی در حوزه های مختلف خدماتی از جمله درمانی وجود ندارد که نیازمند توجه ویژه مدیران استانی در این خصوص است.

 وی با اشاره به ارائه خدمات بیمارستان ابوعلی سینا (پیوند اعضا) وتعدادی درمانگاه خصوصی به مردم این شهر ، افزود: در فاز ۲ شهر صدرا کمبود فضای درمانی از مشکلات جدی مردم است.

سخنگوی شورای شهرصدرا با اشاره‌ به ساخت و سازه های مسکن ملی بویژه در فاز ۲ و افزایش جمعیت طی سال های آینده از مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان خواست برنامه ریزی لازم را به منظور ساخت مراکز درمانی و بهداشتی جهت پاسخگویی به نیاز شهروندان داشته باشند و همچنین خواستار اختصاص هدفمند سرانه بهداشتی و درمانی شهر صدرا شد.

 کشاورزی، توسعه زیرساخت‌های درمانی را یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت و توسعه در یک منطقه دانست و افزود: از مسئولان ارشد استانی و نمایندگان مردم شهرستان شیراز در مجلس انتظار داریم این زیرساخت را برای رفاه مردم شهر جدید صدرا ایجاد کنند تا مشکلات درمانی در این منطقه مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز