خبرگزاری کار ایران

مذاکره تجارت از البرز به کشور مکزیک انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۸۱۶

رئیس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان کشور مکزیک از مذاکره برای صادرات محصولات صنایع غذایی‌، پتروشیمی و مصالح و تجهیزات ساختمانی از البرز به این کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، در جریان برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی کشور و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران و سازمان توسعه تجارت، پاویون استان البرز در این نمایشگاه میزبان رئیس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان کشور مکزیک بود.

به گفته این مقام مسئول در مکزیک، انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان این کشور بالغ بر ۳ هزار عضو دارد و با توجه به بررسی نیازهای کشور مکزیک به واردات کالا و محصولات در زمینه صنایع غذایی، پتروشیمی و مصالح و تجهیزات ساختمانی، امکان صادرات این تولیدات از استان البرز به کشور مقصد وجود دارد.

به دنبال گفت‌وگو  و مذاکرات انجام شده میان روسای انجمن‌های صادرکنندگان البرز و مکزیک برای توسعه مراودات تجاری میان طرفین قول‌های مساعدی داده شد.

با توجه به مذاکرات انجام شده در این خصوص مقرر شد که از سوی اتاق بازرگانی البرز و انجمن صادرکنندگان استان هماهنگی‌های لازم برای ارسال کالا و محصولات صادراتی به کشور مکزیک انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز