خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوئین زهرا:

برای تکمیل سد بالاخانه ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۲۳۷

فرماندار بویین زهرا گفت: سد بالاخانه از طرح های مهم عمرانی این شهرستان است که تکمیل آن ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که از مسئولان کشوری انتظار داریم برای تسریع در تامین آن اقدام لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا روز سه شنبه با حضور قالیباف رئیس مجلس در فرمانداری بویین زهرا برگزار شد. 

در این جلسه که اعلایی استاندار، لطف‌الله سیاهکلی، روح الله عباسپور، رجب رحمانی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس، کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، ادیب رامندی فرماندار و حجت الاسلام رضوانی امام جمعه بویین زهرا حضور داشتند نمایندگان در خصوص مشکلات منطقه سخن گفتند. 

ادیب رامندی فرماندار بویین زهرا در این جلسه گفت: شهرستان بوئین زهرا با داشتن ۱۳۰ هزار نفر جمعیت و ۱۳۲ روستا، چهار بخش، شش شهر با ۴۶ درصد جمعیت شهری و ۵۴ درصد روستایی از نرخ باسوادی ۸۵ درصدی برخوردار است. 

وی بیان کرد: احداث خط ریلی قزوین، بویین زهرا به قم از طرح های بسیار مهمی است که مطالعه آن آغاز شده و می تواند شمال به جنوب را متصل کند و تکمیل آن ضروری است. 

ادیب رامندی یادآور شد: بویین زهرا محل اتصال راه‌های جنوب به مرکز و شرق کشور و ورودی استان است و تامین زیرساخت‌های مناسب می تواند خدمات بهتری در اختیار مردم قرار دهد. 

وی از استاندار و نمایندگان مجلس در پیگیری مطالبات مردمی و توزیع عادلانه امکانات تشکر و قدردانی کرد و خواستار توجه بیشتر به شهرستان بویین زهرا شد. 

در ادامه حجت الاسلام رضوانی امام جمعه بویین زهرا گفت: کار خیر به همه ما توصیه شده و قرآن کریم ما را همواره به امور خداپسندانه دعوت می کند و فعل خیر باید تا روز مرگ با انسان باشد. 

وی بیان کرد: فعل خیر می تواند فکر و قانون و برنامه ریزی خوب باشد و باید دانست کار خیر موجب بالندگی جامعه شده و مانند کلمه طیبه است که کهنه نمی شود. 

رضوانی تصریح کرد: خدمت به مردم و کارهای عام المنفعه و مبارزه با فساد و رانت و ظلم در ردیف کارهای خیر است و فکر مسئولان باید مقابله با فساد باشد و کاری کنیم که حال مردم با فعل خوب و خیر بهتر شود. 

امام جمعه بویین زهرا اظهارداشت: امید آفرینی در جامعه از مصداق های کار خیر است و مانند کار شهید سلیمانی هاست تا باقیات صالحات باشد. 

وی اضافه کرد: مهمترین کار خیر امیدوار کردن مردم به انقلاب و نظام و دین است و باید با تصمیمات درست و مناسب در کار خیر مشارکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز