خبرگزاری کار ایران

تخصیص بیش از 30 میلیارد تومان اعتبارجهت پروژه های عمرانی شهرکرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۸۲۱

شهردار شهرکرد گفت: در راستای اجرای 15 پروژه عمرانی 30 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار تاکنون هزینه شده است.

به گزارش ایلنا، محمد حسین واحدیان در بازدید مشترک با شورای اسلامی، خبرنگاران از پروژه های عمرانی سطح شهرکرد اظهارداشت:  مهمترین اولویت مدیریت شهری اندیشه جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه جاده سفیر امید که یکی از پروژه های اولویت دار به شمار میرود افزود: این پروژه تاکنون 6 هزارمترمربع آسفالت ریزی شده و با اعتباری بالغ بر 2.5 میلیارد تومان پیشرفت فیزیکی 90 درصد دارد.

واحدیان با اشاره به پروژه جاده نمایشگاه بیان کرد: طول پروژه 2 هزار و 500 متر می‌باشد که تاکنون 250 متر خاکبرداری و خاکریزی با اعتبار 3.5 میلیارد ریال انجام شده و جهت ادامه نیازمند 40میلیارد تومان اعتبار است و پیش بینی می شود در سال آینده به بهره برداری رسد. 

شهردار شهرکرد با بیان اینکه تپه بابا ولی پیشرفت 60 درصدی دارد بیان کرد:  تا کنون 300 میلیون تومان اعتبار جهت جدول‌بندی هزینه شده است.

وی اجرای پروژه مسیل میرآباد را یکی دیگر از پروژه‌ها ی مهم عنوان نمود و گفت: اجرای این مسیل در خیابان الوند و به طول600 متر اجرا شده و 35 متر دیگر جهت اتمام پروژه باقی مانده که در سال جاری 3 میلیارد اعتبار جهت اتمام پروژه و نصب المان های نوری پیش بینی شده است.

واحدیان با اشاره به بوستان آفتاب خاطر نشان کرد: در حال حاضر سنگ کاری و جدول کاری این پروژه در حال انجام است که برای تکمیل این بوستان و ایجاد یک فضای بازی برای کودکان تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار شهرکرد عملیات روشنایی جاده سلامت با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 100میلیون تومان، پروژه پارک بانوان 2 با اعتبار بالغ بر3 میلیارد تومان، تعریض بلوار رهبر، اجرای آبنما در خیابان سینا جهت هدایت آب‌های سطحی با 400 میلیون تومان اعتبار، اجرای پروژه پیاده‌روی خیابان 12 محرم با 3 میلیارد تومان اعتبار، اجرای پل 12 محرم جنوبی با 1.5 میلیارد تومان،پروژه کف سازی کوچه مسجدجامع نیز با 2.5 میلیارد تومان اعتبار و بهسازی و احیای کوچه نشاط با 2 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار را از دیگر پروژه های مهم شهرکرد عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز